حاجی علیزاده مطرح كرد؛

کلاهبرداری سیستم بانکی از فیش های حج

کلاهبرداری سیستم بانکی از فیش های حج به گزارش کار در محل، سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران ضمن اشاره به کلاهبرداری سیستم بانکی از فیش های حج اظهار داشت: سود ۳ میلیونی بعد از حدود ۱۲ سال سود ناچیزی است و اصلاً قابل مقایسه با قیمت ارز نیست.



به گزارش کار در محل به نقل از مهر، محمد رضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران از افزایش ظرفیت حج عمره اطلاع داد و اظهار داشت: تا کنون برای ۲۴۰ هزار نفر قرارداد با شرکتهای طرف سعودی در دو مقطع بسته شده است که احتمالا در ماه های رجب، شعبان بخصوص رمضان این میزان افزایش خواهد یافت؛ در این راستا اگر شرایط مساعد باشد همکاران پیگیری می کنند.
وی با تکیه بر این که هزینه سفر به عمره بنا به کیفیت هتل و دیگر امکانات خواهد بود، اظهار داشت: هزینه این سفر از حدود ۴۳ تا ۴۶ میلیون تومان است.

صف یک میلیون و ۳۷۴ هزار نفری مردم تهران برای حج عمره

حاجی علیزاده در مورد خرید و فروش فیش حج عمره، بیان نمود: امروزه در تهران با قاطعیت پایه خاصی برای قیمت فیش حج عمره مشخص نشده و بعد توافق اولیه میان خریدار و فروشنده، طرفین به یکی از دفاتر حج و زیارت مورد تأیید سازمان رجوع می کنند. امکان دارد با قیمت نازل تری فروخته شود و یا کسی مجانی و یا در قبالش وجهی را دریافت کند.
وی افزود: با عنایت به کثرت جمعیت حدود یک میلیون و ۳۷۴ هزار نفر در استان تهران ثبت نام کردند. به جهت اینکه بتوانیم زوار به شکل خانوادگی مشرف بشوند و بیشترین آمار اعزام را داشته باشیم، با پیگیری سازمان تا اولویت آخر یعنی ۶۰۰ را باز گذاشتیم.

سود ۳ میلیونی به جای سود ۹۰۰ دلاری!

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران با اشاره به اینکه نحوه محاسبه سود سپرده عمره با عنایت به این که مبلغ اولیه حدود ۹۰۰ هزار تومان بعد از حدود ۱۲ سال در بانک به حدود ۳ میلیون تومان رسیده است، اظهار داشت: این مبلغ سود ناچیزی است و اصلاً قابل مقایسه با قیمت ارز نیست که بخواهیم از آن دفاع نماییم.


منبع:

1403/07/26
13:56:46
0.0 / 5
10
تگهای خبر: بانك , ثبت نام , خرید , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است