مردم ماه ایران، ۷۴

بازگرداندن امید به خانه نیازمندان

بازگرداندن امید به خانه نیازمندان به گزارش کار در محل، مؤسسه های نیکوکاری مردمی می توانند تا حد زیادی از صدمه های اجتماعی فقر، طلاق و بیکاری جلوگیری کرده و سعادت را به مردم یک منطقه هدیه دهند.



به گزارش کار در محل به نقل از مهر، مؤسسه های نیکوکاری به علت مردمی بودن و ارتباط خوبی که با سازمان های دولتی دارند، می توانند تا حد خیلی از صدمه های اجتماعی فقر و طلاق و بیکاری جلوگیری کرده و سعادت را به مردم یک منطقه هدیه دهند.
خانم الله دادی اهل استان اصفهان بوده و ۱۰ سال است که در کارهای اجتماعی و محرومیت زدایی فعالیت می کند. وی ۷ سال است که مؤسسه نیکوکاری «خیراندیشان امید» را با هماهنگی از سوی کمیته امداد تأسیس کرده و با شناسایی نیازمندان بالای ۶۰ سال، خدمات رسانی در زمینه های کمک مومنانه، تسهیلات و ایجاد اشتغال فعال بوده و علاوه بر آن با همکاری با سازمان ها و آستان قدس رضوی به تأمین جهیزیه برای نوعروسان می پردازند.
مؤسسه خیراندیشان امید یک مؤسسه غیردولتی و مردمی با هدف کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد است که فعالیتهای گوناگونی در جهت پشتیبانی از ایتام بدسرپرست و بی سرپرست به شکل مستمر انجام داده یا با پویش «نان مهربانی» که از راه تهیه بن و توزیع بین مددجویان صورت گرفته، در طول یک سال بیشتر از ۲۰ هزار نان بین نیازمندان توزیع کردند.
در بحث خدمات پزشکی و درمانی، ویزیت رایگان، پزشک عمومی و متخصص، دندان پزشک و خدماتی مانند تست دیابت و فشار خون و اندازه گیری قد و وزن به شکل هفتگی به صورت مجانی صورت می گیرد.

حمایت از ۶۰۰ خانواده برای تهیه لوازم التحریر مدارس

توزیع لوازم التحریر بین همه پایه های تحصیلی از پیش دبستانی تا دانشگاه توسط خیریه خیراندیشان امید صورت گرفته و حدود ۶۰۰ خانوار از نظر خدمات نوشت افزار تحت حمایت مؤسسه هستند که به شکل ماهانه لوازم التحریر بین آنها تقسیم می شود؛ همینطور ذبح و قربانی و تغذیه به شکل ماهیانه و اول هر ماه قمری صورت می گیرد که گوشت آن بین خانوار تحت پوشش، پخش و توزیع می شود.
آزادی زندانیان، پرداخت موارد جرایم غیرعمد، پشتیبانی از خانواده های زندانیان، شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و پرداخت جریمه زندانیان از یک تا ۴۰۰ میلیون تومان، از دیگر اقدامات مهمی بوده که در مؤسسه خیریه انجام یافته است.

ایجاد اشتغال و درآمدزایی در منازل افراد

خدمات اشتغال و کاریابی را از دیگر اقدامات مؤسسه است. اشتغال زایی به واسطه ایجاد کارگاه های تولیدی همچون ماسک، پاک سازی حبوبات، کش مو، خیاطی و صنایع تبدیلی، همچون شغل هایی است که در سالیان اخیر با حمایت های مردمی به وجود آمده است.

1403/07/18
09:56:30
0.0 / 5
92
تگهای خبر: اشتغال , اشتغال زایی , بیكاری , تسهیلات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است