تیر ضد انقلاب به سنگ خورد؛

روایت دست اول از حادثه برای آرمیتا به علاوه فیلم

روایت دست اول از حادثه برای آرمیتا به علاوه فیلم به گزارش کار در محل، مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران ضمن اشاره به جزئیات حادثه برای آرمیتا گراوند در ایستگاه مترو شهدا، توضیحاتی در رابطه با دوربین مداربسته داخل برخی واگن های مترو عرضه داد.


خبرگزاری مهر، گروه جامعه: ساعت ۷ بامداد روز یکشنبه ۹ مهر سالجاری، دانش آموز آرمیتا گراوند به ایستگاه مترو شهدای تهران رفت تا مانند روزهای قبل مهرماه راهی مدرسه شود. اما در مدخل ورودی به واگن بود که با افت فشار روبرو شده و بر زمین افتاد. همانطور که دوربین های مدار بسته نشان داده است آرمیتا با کمک دوستانش از واگن به سکو منتقل می شود تا نیروهای اورژانس از طریق برسند. رسانه های ضدایران طی چند روز اخیر تلاش بسیار کردند تا با استفاده از سوژه آرمیتا گراوند و مشابهت سازی آن با ماجرای مهسا امینی آشوب دیگری رقم بزنند. رسانه های معاند تاکید دارند به آرمیتا به علت نداشتن حجاب حمله شده و در اثر ضربه به سر به کما رفته است. در رابطه با این مورد تابحال افراد زیادی صحبت کرده اند از پدر و مادرش که ویدئوی کامل ورود آرمیتا به مترو و حضورش را دیده اند تا راهبر مترو و دوستانش و هیچیک ادعای رسانه های ضد ایران را تائید نکرده اند. به دنبال این حادثه و به دنبال انتشار ویدیوهای دوربین های مدار بسته از زمان حضور آرمیتا در مترو برخی درخواست نمایش دوربین های داخل واگن را داشته اند ولی متأسفانه داخل واگنی که آرمیتا بوده دوربینی نبوده است. در رابطه با این مورد به سراغ مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران رفتیم وی در این حوزه عنوان کرد: یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲ آرمیتا گراوند ساعت ۷: ۰۸ بامداد وارد مترو و واگن یک قطارهای سری ۱۳۴ می شود و فورا بعد از ورود به علت افت فشار به زمین برخورد می کند که بعد از آن فورا توسط همکاران ما در ایستگاه و به کمک دوستانش از سکو منتقل می شود و سپس توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می شود. وی ضمن اشاره به این که این اتفاق به صورت تلفنی توسط مدیر ایستگاه خط ۴ به من اعلام و هماهنگی با اورژانس صورت گرفت، اظهار داشت: قطارهای مترو تهران، نسل قدیمی سری ۲۰۰ است که قطارهای قرمز اند و داخل خط ۲ سرویس می دهند و یک سری قطار آبی رنگ سری ۱۰۰ هم در خط یک سرویس می دهند که آنها هم قدیمی اند. بیات اظهار داشت: قطارهای AC نسل قدیمی سری ۱۰۰( از ۱۲۱ تا ۱۵۲) فاقد دوربین و قطارهای AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ که بدنه آلومینیومی داشته و دارای سیستم مداربسته داخل واگن ها اند. مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران اظهار داشت: واگن های سری جدید مجهز به ۲ دوربین مدار بسته در هر واگن است و در بدنه هم مانیتور تبلیغ پخش زنده دارد. همینطور سیستم مدار بسته به صورتی طراحی شده که اگر مسافر توسط جعبه ایمرجنسی تالک بک تماس با راهبر بر قرار کند، تصویر فرد تماس گیرنده روی دیوار کابین راهبر مشخص می شود. قطارهای سری ۳۱۰ از سری ۳۰۰ قطارهای نسل جدید است که مجهز به دوربین و سیستم ضبط تصاویر است ولی قطارهای ۱۳۴ فاقد دوربین مدار بسته سقفی و دوربین نمایش دهنده است.


منبع:

1402/07/19
08:15:06
0.0 / 5
278
تگهای خبر: دانش , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است