مدیركل مشاركتهای مردمی كمیته امداد اعلام كرد؛

دعوت از مردم نیكوكار برای فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامكی

دعوت از مردم نیكوكار برای فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامكی به گزارش كار در محل مدیر كل هماهنگی امور اجرایی مشاركت های كمیته امداد از مردم نیكوكار خواست برای فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامكی اقدام نمایند.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، سیداحسان گتمیریان با تشریح تغییرات انجام شده در سامانه صدقه پیامکی اظهار داشت: بر مبنای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مقرر شده است هر گونه جمع آوری مبالغ بابت خدمات ارزش افزوده برای مشترکین تلفن ثابت و همراه از محل اعتبار ارزش افزوده صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس از تاریخ ۱۹ خرداد ۹۹ اپراتورهای تلفن همراه، تمامی سرویسهای مبتنی بر محتوا (اطلاع رسانی، فرهنگی، خبری و …) و سرویسهای موضوعی همچون سرویس صدقه پیامکی را به حالت تعلیق درآورده اند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد با تاکید بر ضرورت فعال سازی مجدد سرویس صدقه پیامکی از جانب شهروندان اظهار نمود: مردم نیکوکار جهت استفاده مجدد سرویس صدقه پیامکی، باید نسبت به فعال سازی «حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» اقدام نمایند.

گتمیریان افزود: هم اکنون عملیات شارژ تمام خدمات سرویسهای مبتنی بر محتوا، به جای حساب اصلی سیمکارت کاربران، از راه حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا انجام می شود.

وی در مورد نحوه فعال سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی در اپراتور همراه اول تصریح کرد: دارندگان سیمکارت های همراه اول می توانند از راه شماره گیری کد دستوری #۸۰* برای ایجاد یا افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا از راه تلفن همراه اقدام نمایند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد با دعوت از مردم نیک اندیش جهت استفاده از سامانه صدقه پیامکی، اضافه کرد: شهروندان باید ابتدا نسبت به خاموش کردن سرویس صدقه پیامکی خود از راه ارسال کلمه (off) اقدام و سپس برای فعال سازی مجدد، یک پیامک بدون محتوا (پیامک خالی) به سرشماره ۸۸۷۷ ارسال نمایند تا این سامانه باردیگر برای آنان فعال شود.

گتمیریان در مورد وضعیت فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی برای مشترکان دیگر اپراتورهای تلفن همراه تصریح کرد: روش فعال سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی مشترکان ایرانسل و رایتل بزودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اطلاع رسانی به شهروندان در مورد تغییرات بوجود آمده در سامانه صدقه پیامکی، اظهار داشت: پیامک اطلاع رسانی و آموزشی به صورت متمرکز و از سرشماره ۸۸۷۷ به تمامی افرادی که پیش از این دارای سامانه صدقه پیامکی بوده اند ارسال شده است.

پیش از این مبالغ صدقه پیامکی برای مشترکان دائمی اپراتورها در قبض های دوره ای آنان محاسبه و برای مشترکان اعتباری هم از شارژ آنان کسر می شد که با تغییرات انجام شده، لازم است شهروندان برای فعال سازی صدقه پیامکی مبادرت به راه اندازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا کرده و سپس سامانه صدقه پیامکی را مجدد فعال کنند.


منبع:

1399/04/02
23:27:34
5.0 / 5
2582
تگهای خبر: خدمات , شهروندان , كمیته امداد , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است