آمادگی میادین میوه و تره بار برای عرضه میوه عید نوروز
كار در محل: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار داشت: برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته ایم.
به گزارش كار در محل به نقل از مهر، سید سعید راد در جمع معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت، با تاكید بر اینكه باید آمار و اطلاعات ما دقیق و بانك اطلاعاتی مان كامل باشد تا بتوانیم بر اساس آن تحلیل های درست نمایش بدهیم، اظهار داشت: به جهت اینكه بتوانیم به مردم بهتر خدمت رسانی نماییم، باید درآمد داشته باشیم و از این رو، زیاندهی برخی بازارهای میوه و تره بار و وجود غرفه خالی در بعضی میدان ها و بازارها پذیرفته نیست. وی با اشاره به اینكه برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته ایم، اظهار نمود: اهتمام می نماییم تا در هفته آخر اسفند، میوه های پرتقاضای ایام عید همچون پرتقال، سیب قرمز و سیب زرد و همین طور اقلام پرمصرفی مانند سیب زمینی و پیاز را در میادین میوه و تره بار با شرایط ویژه در اختیار شهروندان قرار دهیم. راد با اشاره به اینكه سازمان مدیریت میادین در توزیع كالاهای تنظیم بازار به كمك دولت آمده است، اشاره كرد: این سازمان تمام تلاش خودرا به عمل می آورد تا محصولات مورد نیاز با بالاترین كیفیت و پایین ترین قیمت ممكن در اختیار شهروندان قرار گیرد، اما با وجود این، معمولاً خدمات و زحمات همكاران این سازمان نادیده گرفته می شود و سازمان مدیریت میادین و كاركنان آن مظلوم واقع می شوند. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار درانتها با تاكید بر اینكه مكانیزه كردن كامل همه پاركینگ های میادین میوه و تره بار در دستور كار این سازمان قرار دارد و این كار را از میدان جلال آل احمد آغاز نموده ایم، اشاره كرد: بیشترین تاكید را بر روی بحث «مشتری مداری» و تكریم مشتریان داریم و انتظار داریم شهروندانی كه به میادین میوه و تره بار بازگشت می كنند از اینكه میادین را برای خرید انتخاب نموده اند، رضایت كامل داشته باشند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب