چگونه مسافر پنج ستاره اسنپ باشیم

چگونه مسافر پنج ستاره اسنپ باشیم كار در محل: بین تمامی كارهایی كه با تغییرات زندگی مدرن، انجام شان به شخص دیگری گره خورده، میزان ارتباط آدم ها با راننده ها با عنایت به ترددهای روزمره بیشتر از فعالان مشاغل دیگر است.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، امروزه هر شهروندی چه از اسنپ استفاده نماید، چه از تاكسی های اینترنتی دیگر، دست كم دو بار با یك راننده همسفر می شود. از طرفی با عنایت به حجم ترافیك و شلوغی خیابان ها زمان صرف شده در هر سفر در كمترین حالت۲۰ دقیقه است و بدین سان هر فرد مدرنی روزانه حداقل ۴۰ دقیقه از زمان روزش را در یك تاكسی اینترنتی می گذراند. همین سبب شده كه رفتار راننده و مسافر زیر ذره بین قرار بگیرد و جامعه شناسان و رفتارشناس ها راهكارهایی به منظور بهبود تعامل این دو عرضه كنند.
با توجه به این كه اغلب اپلیكیشن های درخواست تاكسی اینترنتی كه امروز فعال می باشند، فرم های جامع و كاملی برای ارزیابی راننده در اختیار مسافران قرار می دهند، گاهی این شائبه پیش می آید كه همه چیز در مسافرت صرفا به راننده مربوط است و مسافر نقشی ندارد.
این در حالی است كه راننده و مسافر سهم برابری در انجام یك سفر خوب دارند و یك مسافر بدخلق می تواند به راحتی یك سفر خوب را خراب كند. اما چطور می توان یك مسافر پنج ستاره بود و خاطره خوبی از یك سفر ساخت؟
خودتان را جای او بگذارید
ایده ای كه به اشتباه در ذهن خیلی از مردم شكل گرفته این است كه چون مسافران هزینه حمل ونقل شان را به راننده می دهند، پس حق دارند هر طور می خواهند رفتار كنند و این وظیفه راننده است كه دربست در اختیار بدخلقی های آنها باشند.
خودتان را جای راننده هایی كه روزانه شما را به محل كار، خانه، پارك، كافه یا هر جای دیگری می رسانند بگذارید و ببینید چه رفتاری را بیشتر می پسندید.
مكالمه ای شروع كنید
راننده ها اغلب روزها بسیار كار می كنند و به صورت متوسط روزانه چیزی حدود ۱۲ ساعت پشت فرمان هستند. تصور كنید تنها یك ساعت از زمانی كه شما در ترافیك كلافه كننده می مانید، برای آنها چندین بار در روز تكرار می شود و چقدر خسته كننده است.
یك مكالمه خوب و سرگرم كننده می تواند برای چند دقیقه هم كه شده حواس آنها را پرت كند و به رفع خستگی شان كمك نماید. فقط یادتان باشد قرار نیست با حرف هایی كه می زنید حواس راننده را از كارش پرت كنید.
بگذارید راننده موسیقی را انتخاب كند
همه طرفدار یك نوع موسیقی نیستند. هر چند مسافران حق طبیعی خود می دانند كه موزیك دلخواه شان پخش شود، اما این حق را به رانندگان بدهید. آنها در تمام طول روز مسافران را پشت سر هم سوار می كنند و دیگر هم پای سرویس های سنتی در بین نیست كه راننده در راه رفت مسافر را برساند و هنگام برگشت به دفتر آژانس تنها باشد.
در حالت جدید ماشین هر راننده ای مدام از حضور مسافران مختلف پُر و خالی می شود. شاید شما تنها ۲۰ دقیقه میهمان یك راننده باشید، اما او تمام طول روز میزبان است و یك موزیك دلخواه می تواند خستگی اش را بكاهد.
قدردان باشید
بهترین بازخوردی كه یك راننده از سفر می گیرد، همان چیزی است كه مسافر به او انتقال می دهد. راننده زمانی از وضعیت شغلی خود احساس رضایت می كند كه این حس خوب را از مسافرش بگیرد.
یكی از طریق های انتقال حس خوب به یك راننده سپاسگزاری كلامی است چون كه احساس می كند شما قدردان كاری كه او برای تان انجام داده هستید.
دیر نكنید
با این كه در سیستم های آنلاین حمل ونقل معمولا میزان تاخیر مسافران قابل محاسبه است و توقف ها برای راننده حساب می شود اما انتظار به هر صورت آزاردهنده است.
از طرفی با عنایت به این كه در سیستم درخواست اینترنتی خودرو مسافر مختار است هر زمانی كه آماده خروج از مبدا است درخواست خویش را ثبت كند، بهتر است كلیك نهایی زمانی صورت بگیرد كه پایین ترین میزان معطلی را برای این راننده به همراه داشته باشد.

1397/11/07
07:59:43
5.0 / 5
5383
تگهای خبر: بازرگانی , سفر , مشاغل , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است