مدیركل تامین اجتماعی استان مركزی خبر داد؛

برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان تأمین اجتماعی در استان مرکزی

برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان تأمین اجتماعی در استان مرکزی به گزارش کار در محل، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با عنوان طرح مرشدان در این استان برگزار می گردد.



به گزارش کار در محل به نقل از مهر، علیرضا حسینی اظهار نمود: برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی بازنشستگان با هدف ایجاد همدلی بیشتر و افزایش روحیه شادی و نشاط در میان این قشر برگزار می گردد.
وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی از ۲۶ شهریورماه تا ۱۲ مهرماه سال جاری فرصت دارند از راه رفتن به تارنمای سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت به ثبت نام به شکل غیرحضوری اقدام نمایند.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان مرکزی با تکیه بر امکان ثبت نام همزمان به شکل حضوری از راه کانون های بازنشستگی شهرستان ها، بیان نمود: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی و در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می گردد.
حسینی افزود: رشته های المپیاد ورزشی مستمری بگیران تأمین اجتماعی در قسمت آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز است و در قسمت بانوان در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می گردد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با حداقل ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۲ سال سن (برای بانوان) می توانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام نمایند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: برترین های مرحله استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را که آذرماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود، کسب می کنند.
وی با اشاره به اینکه هر متقاضی فقط در یک رشته ورزشی امکان ثبت نام دارد، اظهار داشت: بازنشستگان قبل از موعد، ازکارافتادگان کلی، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور، همسران و فرزندان بازمانده کارگری و همکار سازمان در صورت داشتن شرایط سنی مذکور مجاز به شرکت در مسابقات هستند.


منبع:

1403/07/11
11:02:38
0.0 / 5
125
تگهای خبر: بازنشستگی , تامین اجتماعی , ثبت نام , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است