رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبرداد

افزوده شدن ۲۰۰۰ واحد به ظرفیت پروژه های نهضت ملی مسکن دزفول

افزوده شدن ۲۰۰۰ واحد به ظرفیت پروژه های نهضت ملی مسکن دزفول به گزارش کار در محل، خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اظهار داشت: ۲ هزار واحد با تصویب کمیسیون ماده پنج استان به ظرفیت پروژه های نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد.



ابوذر موحد در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به نشست اخیر کمیسیون ماده پنج خوزستان بیان نمود: طرح تفضیلی و تفکیکی فاز یک آوان شهر با مساحت ۹۷ هکتار و گام (فاز) ۲ آوان شهر دزفول با مساحت ۸۳ هکتار از اراضی دولتی شهرستان مورد بازبینی قرار گرفت و در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب رسید.

وی ضمن اشاره به تصویب گام ۲ آوان شهر دزفول افزود: بیشتر از ۲ هزار واحد مسکونی در ۵۰۰ قطعه زمین ۳۷۵ متر مربعی با تصویب این طرح برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دزفول فراهم خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول اظهار داشت: این واحدها با تصویب کمیسیون ماده پنج و به منظور ارتقای کیفیت زندگی و کاهش هزینه متقاضیان مسکن، به صورت ۲ طبقه و چهار واحدی در این اراضی احداث می شود.

موحد بیان نمود: طرح تفصیلی و تفکیکی گام اول آوان شهر از دیگر مصوبه های این کمیسیون بود که بر مبنای آن تعداد ۱۷۹۴ قطعه زمین ۲۰۰ متری جهت اجرای طرح جوانی جمعیت مورد تایید قرار گرفت و آماده ادامه مراحل واگذاری به خانوارهای مشمول این طرح شد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیشتر از ۸۱۰۰ خانه طی چهار سال است و الان حدود ۴۲۰۰ واحد طرح مسکن ملی با پیشرفت های فیزیکی مختلف در این شهرستان درحال راه اندازی است.





منبع:

1403/02/24
11:40:11
0.0 / 5
288
تگهای خبر: شهرسازی , كیفیت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است