مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی:
تامین اجتماعی یك سازمان گفتمان محور است
به گزارش کار در محل مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان گفتمان محور و مشورت پذیر است.
به گزارش کار در محل به نقل از مهر، روزبه کردونی در نشست «طرح مدیران آینده، گامی به سمت حاکمیت شایسته گزینی و شایسته سالاری در سازمان تامین اجتماعی» که امروز انجام شد با اشاره به این که سیاست اجتماعی و سیاست رفاهی کارکردی جز رضایت جامعه هدف و افزایش امید و اعتماد و سرمایه اجتماعی ندارد اظهار داشت: هرکارکردی در ساختار اجرائی باید منجر به منتفع شدن و رضایتمندی جامعه هدف شود. وی با اشاره به این که تامین اجتماعی علاوه بر کارکردهای مختلف یک نهاد گفتمان محور است اظهار داشت: در دوره مدیریت تامین اجتماعی در قالب نشست های دیده بان تامین تمام مشکلات سازمان تامین اجتماعی در نشست با ذینعفان و شرکای اجتماعی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. بگفته کردونی، گفتمان محوری و نقدپذیری و مشورت پذیری مشخصه های دیگر تامین اجتماعی دوساله اخیر بوده است. عادل دهدشتی معاون فرهنگی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز اظهار داشت: طی دو سال قبل ۳۹۰ مدیر استانی سازمان تامین اجتماعی در سطوح مختلف بوسیله طرح مدیران آینده و شرکت در آزمون جذب شده اند. وی با اشاره به این که جذب مدیران در استانها برحسب معیارهای جدید سازمان تامین اجتماعی مورد تاکید ما بوده است اظهار داشت: در همین راستا آزمونی در دی ماه ۹۸ توسط سازمان سنجش برگزار و نتایج آن اواخر اسفند ۹۸ اعلام گردید. معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در اولین آزمون، ۷هزارنفر در زمینه های بیمه ای و درمانی و در آزمون مرحله دوم در شهریور ماه ۹۹، ۱۱ هزار نفر شرکت کردند و در مجموع ۳۹۰ انتصاب در دو سال قبل صورت گرفته و ۳۲۰ انتصاب از بین رتبه های یک تا ۲۰ آزمون بوده است. دهدشتی اظهار داشت: از میان رتبه های برتر اول تا بیستم هر استان، مدیران در زمینه های بیمه ای و درمانی انتخاب و منصوب شدند.
منبع: كار در محل
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب