به گزارش کار در محل به نقل از مهر؛ محمود ترفع با تاکید بر کاهش بی سابقه درآمدها و افزایش روز افزون هزینه های این شرکت، اضافه کرد: اگر با زحمت، سال جاری را هم پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتما در سال ۱۴۰۰، استمرار خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گرفتار مشکل اساسی خواهد شد. وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، اظهار نمود: هم اکنون، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانه روزی کار می کند اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوس ها را که هزینه های آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد اما در مقابل، مسافری جابه جا نکرده و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیش پرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس که قرارداد آن چندی پیش منعقد گردیده هم واریز شده است، تصریح کرد: تا کمتر از یک ماه آینده، نخستین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود و تا ۵ ماه آینده و آخر سال هم کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.
منبع: كار در محل