سالاری خبر داد
ورود مسائل شركای اجتماعی در شورای تحول راهبردی تامین اجتماعی
كار در محل: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بابیان اینكه شورای تحول راهبردی در این سازمان تشكیل شده اظهار داشت: عناوین و محورهایی تعیین شده و در این شورا با مشاركت شركای اجتماعی و صاحبنظران به بحث گذاشته می شود.
به گزارش كار در محل به نقل از مهر، مصطفی سالاری در سلسله نشست های دیده بان رفاه كه با حضور تعدادی از روسا و نمایندگان تشكل های كارفرمایی در محل موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینكه هدف از این نشست ها دریافت نقطه نظرات و دیدگاه های شركای اجتماعی است، اضافه كرد: خروجی این جلسات اصلاح رویه ها و ارتقای كیفیت خدمات است. وی اشاره كرد: نتیجه این جلسات مدون می شود و این آمادگی را داریم پیشنهادات كارفرمایان را كارشناسی و عملیاتی و همین طور به وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی ارائه نماییم. سالاری اظهار داشت: مسائل بزرگ و كوچك مطرح شده از طرف شركای اجتماعی برای ما مهم می باشد و هر دو را می شنویم. شاید برخی مسائل مطرح شده كوچك باشد اما رفع آنها تحول آفرین می شود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به قراردادهای پیمان و كسورات حق بیمه بعنوان یك مسئله مهم مورد تاكید كارفرمایان اشاره نمود و اضافه كرد: عمده پرونده ها در بخش هیات های تشخیص مطالبات به این مساله اختصاص دارد و در این زمینه اختلاف نظرهایی وجود دارد و با همفكری یكدیگر باید به نتیجه برسیم. وی اشاره كرد: خط قرمز و معیار ما این است كه از كسی كه حق بیمه می گیریم به فرد دیگری خدمت ندهیم. شرعاً، عقلاً و وجدانا این مساله اشكال دارد. سازمان تامین اجتماعی امانتدار اموال بیمه شدگان و كارگران است و تعهد جدیدی كه برمبنای كار كارشناسی و علمی نباشد نمی پذیریم. سالاری ستاندن بازخورد از تماس گیرندگان با مركز ارتباطات مردمی را مهم دانست و اظهار داشت: این مركز بوسیله پیامك، ایمیل و تلفن به بیمه شدگان پاسخ می دهد اما باید ساز و كاری داشته باشیم تا بازخورد این جریان پاسخگویی را ستاندن نماییم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تجمیع و تنقیح بخشنامه ها را از فعالیت های مهم این سازمان برشمرد و اضافه كرد: با كمك موسسه عالی پژوهش و معاونت حقوقی بخشنامه ها جامع تر، شفاف تر و روان تر شوند. وی اظهار داشت: باید به سمت استفاده از تكنولوژی های جدید حركت نماییم البته برخی خدمات غیرحضوری این سازمان ارائه می شود ولی باید تلاش نماییم خدمات الكترونیكی تكمیل شود. از استارت آپ ها باید كمك بگیریم تا بیمه شدگان بدون مراجعه به شعب خدمات را دریافت نمایند. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اشاره كرد: نمی گویم كه در این سازمان مشكل نداریم ولی به اطمینان می گویم كه وضعیت ما بحرانی و وخیم نیست البته به تدبیر، مراقبت و تلاش بیشتر نیاز داریم.
منبع: كار در محل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب